![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
||||||||
Pozivamo Vas na radnu proslavu: FRAKCIJA - 10 GODINA U suradnji sa Kulturom promjene Studentskog centra u Zagrebu. 24.-26. studeni & 06.-10. prosinca 2006. Magazin za izvedbene umjetnosti Frakcija ove godine obilježava deset godina izlaženja. Program u studenom i prosincu obuhvaća: mini festival predstava autora koji su formirali sliku novog kazališta u posljednjih deset godina u Hrvatskoj, promocije knjiga, trening praktične dramaturgije i predavanja Jona McKenzieja, Bojane Cvejić i Emila Hrvatina. Program kojim obilježavamo 10. obljetnicu Magazina za izvedbene umjetnosti Frakcija započinjemo u studenom 2006. sa tri predstave mlađe generacije zagrebačkih plesnih autora koji su u rad na svojim projektima integrirali istraživački i reflektivni pristup koreografiji i izvedbi. Sve tri su predstave nastale u procesu koji je uključivao izvedbe različitih etapa u radu na projektima. petak, 24.11., 20h, Teatar ITD Oliver Frljić & Zrinka Užbinec Koncept i režija: Oliver Frljić Predstava se bavi odnosom prema svojoj ranijoj verziji i problemskom okviru u kojem se ona kretala. U drugoj verziji za polazište se uzima ona vrsta izvođacke solidarnosti koja se pojavljuje kao rezultat iskustva rada na prvoj verziji ove predstave. Ona razmatra izvedbene politike koje se pojavljuju kao rezultat izostanka problemskog polja koje je generiralo prvu verziju. U toj situaciji u središte razmatranja dolaze reprezentacijski modusi solidaranosti. subota, 25.11., 20h, Akademija dramske umjetnosti k.o. Koreografija i izvedba: Željka Sančanin Projekt Solo : Ciklus, koreografski je esej skupine k .o koji referira na različite aspekte fenomena umjetničkog rada u mediju plesa i koreografije. Kroz autoreferencijalni sustav Solo : Ciklus bavi se istraživanjem normativne ideologije koreografske prakse, zahvačajući pitanje opipljivosti medija plesa kao takvog, njegove receptivne vidljivosti i značenjske neuhvatljivosti. nedjelja, 26.11., 20h, Teatar ITD Marjana Krajač & Selma Banich / Sodaberg Za rezervacije karata za predstave u studenom nazovite: Glavni fokus programa je u razdoblju od 6.-10. prosinca kad cemo predstaviti nove predstave Bobe Jelčića/Nataše Rajković: S druge strane, Branka Brezovca W&T, Damira Bartola Indoša Vilovanje, Ivice Buljana Blok, BADco. Memories are Made of This..., Vilima Matule Točka, Olivera Frljića Gospođice Rice i dr. četvrtak, 07.12., 22h, Teatar ITD J. Lacoste / F. Paravidino: BLOK Redatelj: Ivica Buljan Izvođači/ce: Sven Jakir, Rona Žulj, Miran Kurspahić, George Stanciu, Hrvoslava Brkušić & Tigrova mast: Niko Potočnjak, Bruno Motik, Tvrtko Dujmović F. Paravidino: GENOVA 01 Izvođači: Darko Japelj, Miro Manojlović, Bruno Motik Produkcija: SC -Teatar ITD – Kultura promjene; Koprodukcija Novo Kazalište, Zadar Snova, ARL Dubrovnik Dva dramska teksta suvremenih mladih autora, Jorisa Lacostea i Fausta Paravidina, što ih Ivica Buljan konsekutivno postavlja na scenu pod skupnim naslovom BLOK, sadržajno su povezana pitanjem o načinu, oblicima i iskustvu angažmana pojedinaca u današnjem globaliziranom društvu. petak, 08.12., 19h, Teatar ITD Vilim Matula Koncept i izvođenje: Vilim Matula Ovom predstavom Vilim Matula istražuje izvedbenu ''interpunkciju'' socijalnosti: ekstrovertirani kod na osnovu kojega razumijemo neizgovorena raspoloženja, stavove, lojalnosti, netrpeljivosti, bliskosti, otpore, strasti, strahove, namjere. Podtekst. Ono ''između redaka''. Neprestanu, neminovnu upućenost na drugoga: ljubavnog partnera, scenskog partnera, ali i na eholokaciju potpunih stranaca, baš kao i bliskih prijatelja. Točka je sjecište intimnih, koliko i javnih obigravanja, kruženja oko nedostižne izravnosti. Jasnoće. Preciznosti. petak, 08.12., 22h, Teatar ITD Oliver Frljić Režija i autor koncepta: Oliver Frljić Ova predstava se primarno bavi ispražnjenošću pojma političko kazalište i mogućnostima njegovog punjenja. Uzimajući kao dvije ishodišne točke intervjue u jednom od kojih Condoleeza Rice objašnjava razloge zbog kojih je odustala od karijere pijanistice i okrenula se međunardonoj politici, a u drugom Vanessa Redgrave opisuje state of exception i ogromnu masu ljudi koji su stavljeni van bilo kakvog pravnog poretka, ovdje se pokušava mapirati onaj prostor u kojem se performativitet političkog govora (uvijek) obustavlja. Kod Codoleeze Rice najprije jer je izmještena iz svog primarnog polja djelovanja i diskurzivnih praksi koje ga određuju, tako da izostaju uvjeti koji inače omogućuju njezinim iskazima performativnu uspješnost. Kod Vanesse Redgrave zbog toga što njezina profesija glumice na neki način pretpostavlja izostanak uvjeta za ostvarenje jednadžbe govoriti=činiti. Performativitet političkog govora obustavljen je i samim kazališnim medijem koji kod Graveove određenu zatečenu situaciju još i dodatno potencira. subota, 09.12., 20h, Teatar ITD B. Brezovec Režija: Branko Brezovec "W&T" prva je predstava projekta "Tito - 20. stoljeće": kazališnog promišljanja kraja tisućljeća, počevši od Drugog svjetskog rata, u čijem je središtu amblematska figura Josipa Broza Tita, a u funkciji sudionika i protagonista utopija, proturječja, mnogih mračnih i svjetlih trenutaka koji su desetljećima obilježavali europski kontinent i pokret nesvrstanih. Projekt predviđa postavljanje pet predstava u režiji hrvatskih, ruskih, egipatskih i makedonskih redatelja, a uključuje devet zemalja i desetak institucija između kojih je i Teatar &td. U cjelosti će biti predstavljen u hamburškom Kampnagelu i na Festivalu Eurokaz u Zagrebu, te u Skopju, Beogradu, Podgorici i Ljubljani. Neke od predstava će živjeti samostalno i biti zasebno prikazivane. "W&T" će se predstaviti u Italiji na festivalu Intercity u talijansko-hrvatskoj verziji uz muziku makedonskog skladatelja Marijana Nečaka. "W&T" je parabola o vlasti, nerazumijevanju i okrutnim pravilima sukoba. Tekst je razradio Branko Brezovec na osnovu "Glorije" D'Annunzija i "Crne orhideje" E. Kocbeka. Riječ je o dva naizgled nepomirljiva djela: prvo snažno, epsko s traganjem za slavom i vlasti u središtu, a drugo naturalističko, priča o ubojstvu žene optužene za zajednički život s neprijateljem od strane Titovih partizana. B. Brezovec je znao stvoriti orginalnu dramaturgiju gdje se dva svijeta presijecaju i pretapaju, tekst u kojem se hrvatskih i talijanski stalno izmjenjuju stvarajući kazalište koje je u stanju prevladati jezične barijere i nacionalne granice. subota, 09.12., 22h, Teatar ITD BADco. Izvođači i koautori: Pravdan Devlahović, Ana Kreitmeyer, Krešimir Mikić, Nikolina Pristaš, Zrinka Užbinec & Damir Bartol Indoš Baviti se temom sjećanja kroz njoj uvijek unutrašnje zaboravljanje sugerira dvije mogućnosti pristupa toj kompleksnoj temi: razmišljati o ispražnjenosti, praznini, brisanju, i dalje, o intelektualnim pukotinama i emotivnim bankrotima te s druge strane, tretirati činjenicu da imamo sposobnost zaboravljanja, da zaboravljamo, voljno ili ne. Ta se sposobnost otvara brojnim mogućnostima kreiranja, ponovne izgradnje sadašnjosti iz ma kakvih krhotina prošlosti koje smo u stanju sabrati u bilo kojem trenutku i koja nam omogućava da beskonačno prolazimo račvanjima labirinata nepovezivih svjetova. Bitno je ostaviti vrata koja vode prema mogućnostima otvorenim. Zbog toga naša metodologija rada kao i način predstavljanja unutar kojeg projekt operira mogu biti opisani kao bilježnica, kolekcija izvedbenih bilježaka i/ili bilježaka za (moguću) izvedbu. Bilješka je podsjetnik, suvenir neke prošle situacije, bez ekspozicije no ipak otvorena prema svim mogućim interpretacijama i fikcionalizacijama, ona je znak otvorenosti prema neprestanom grananju. nedjelja, 10.12., 20h, ZeKaeM Nataša Rajković, Bobo Jelčić Glume: Ksenija Marinković, Krešimir Mikić, Jadranka Đokić, Nikša Butijer Inscpicijent: Maja Levanić “Umjesto da kazalište, slijedeći provjereni stoljetni model, oponaša stvarnost, u teatru Nataše Rajković i Bobe Jelčića kazalište i stvarnost se prožimaju. Po načelu slučajnosti sabiru se fragmenti zbivanja što se ne povezuju pričom, već ispisuju otvorenu formu koja se tek kandidira za dramu, a rasutost autorskoga rukopisa teži u kazalištu i raspadu i ostvarenju poput postupaka kojima se posljednjih desetljeća koristi literatura. Autore i glumce ne zanima rezultat, nego postupak – propitivanje mogućnosti da se na pozornici ne preslika već zaustavi trenutak svakodnevice u koji su upisani tragovi osobne povijesti glumca i njegova lika. nedjelja, 10.12., 22h, Teatar ITD Damir Bartol Indoš Jutarnje zapise D.B. Indoša obradili: Suradnica u Vilovanju: Dragana Mirković Tu smo, na livadi, osvijetljenoj udaljenom uličnom rasvjetom, na mjestu dvogodišnjeg druženja dvoje ljudi, ponekad troje, i dvije životinje, ponekad tri, od zime 2003. do zime 2005., u vremenu od 5 i 15 , pola 6 ujutro, svakodnevno bez obzira na vremenske prilike, bolest je zabranjena. Od 2005. ostao je jedan u pratnji bića koje ne govori, još uvijek mahnito pjeva i pleše, kruži livadom, pokušavao je preduhitriti sunce, a livadu je pretvorio u jezero Walden, jednosatne šetnje livadom u život u šumi. Za rezervacije karata za predstave u prosincu: ana@cdu.hr |
||||||||
Copyright © 2004. by Centre for drama art |