![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
||||||||
OTKAZANO Rabih Mroué: ART/HISTORY BETWEEN REALITY AND FICTION radionica Druga u nizu radionica u sklopu projekta Autoceste znanja Centra za dramsku umjetnost ugošćuje poznatog libanonskog redatelja Rabiha Mrouéa čiji rad propituje propusnost granice između stvarnosti i fikcije, pri čemu upotreba dokumentarne građe ovu granicu čini još upitnijom. Radionica će se održati od 21. do 25. siječnja 2008. u Teatru ITD, Savska 25. Sve prijave slati na ana@cdu.hr, najkasnije do 19. siječnja. Broj sudionika je ograničen na 10. O samoj radionici: Dokumenti reafirmiraju autoritet moći i moć čine zvaničnom i legitimnom. Dokumenti su također simboli potrebe svake vlasti za autentičnim diskursom, uspostavom institucija, stabiliziranjem sustava, kontroliranjem situacije, kroz što si vlast nastoji podariti vječnu egzistenciju. Unatoč tome, mnoštvo je činjenica i događaja koji premještaju i ometaju poredak moći kao npr. duhovi, vampiri, glasine, čudovišta itd. Ne samo zato što ne mogu biti podvrgnuti određenim strategijama i zabranama, nego jednostavno zato što niti mogu biti uhvaćeni kamerama, niti pripisani dokumentima. Oni imaju kapacitet da “iscure” iz bilo kojeg racionalnog, jedinstvenog i jednostranog objašnjenja. Radionica Rabiha Mrouéa propituje ulogu koju dokumenti mogu igrati između ova dva pola: s jedne strane “moći” i s druge strane ovih iracionalnih “disidenata”. Mogu li se dokumenti shvatiti kao linija razdjelnica između stvarnosti i fikcije? I da li je točno da su, po svojoj biti i naravi, stvarnost i fikcija osuđeni da budu suprotni polovi u jednoj nepomrljivoj dihotomiji? Znači li onda da je odsustvom dokumenta nešto “nestvarno” ili fikcionalno? *** Centar za dramsku umjetnost u suradnji s Teatrom &TD predstavlja: Rabih Mroué: MAKE ME STOP SMOKING lecture performance 24. siječnja 2008., Galerija SC, Savska 25
Rabih Mroué (rođen u Beirutu 1967.) je glumac, redatelj i dramski pisac. Od 1990. kreira vlastite drame, predstave i video radove. Njegov interes se kreće od kazališne prakse do politike, od problema reprezentacije do vlastitog privatnog života. Potragu za “istinom” započinje kroz dokumente, fotografije i nađene objekte, nastavljajući fabriciranjem drugih dokumenata, drugih “istina”. Njegov je rad neka vrsta stola za disekciju nejasnih procesa u libanonskom ratom zahvaćenom društvu. Radovi: "Who's Afraid of Representation", "How Nancy wished that everything was an April Fool’s Joke", "Make me stop smoking", "Looking for a missing employee", "Biokhraphia", "Three Posters". Predstavljeni su na mnogim međunrodnim festivalima, između ostalih na: Edinburgh Fringe, The London International Festival of Theatre, Göteborg Dance and Theatre Festival, Summer Academy Frankfurt, Tokyo International Arts Festival, KunstenFESTIVALdesArts - Brussels. *** Program je financijski podržao Gradski ured za obrazovanje, kulturu i
sport Grada Zagreba. |
||||||||
Copyright © 2004. by Centre for drama art |